Kategorier

torsdag 6 augusti 2009

torsdag

Idag har jag jobbat, varit en lugn dag. Har terroriserat mina arbetskamrater idag:P haha, de uppskattade de inte lika mkt som jag gjorde xD haha

Vickis fick lite vatten över sig xD, monika tänkte jag hälla en kanna över men jag lät bli och Kristina fick några vatten stänk xD haha

Jag hoppas inte jag får någon hämnd :S hehe:P

Ser fram emot lördag och söndag, ska terrorisera Järbo och Emelie xD haha, stackars henne och byhålan:P

I morgon är jag ledig, på jobbet lät de skönt för kroppen är sliten efter 1 veckas jobb.. men nu såhär hemma så låter de tråååååkigt! Jaja, jag behövs endå inte på jobbet, kommer bli sitta av tiden dag.. Men jag ska vara hemma och läsa, är de fint väder ska jag ligga i solen och läsa.. passar på och få lite solbränna..

Inga kommentarer: