Kategorier

lördag 3 januari 2009

Första dagen på de nya året

Den spenderade jag hos Emelie och Emil sov där! :)
Emelie och jag hade en slapp dag, vi gick runt med nattlinne hela dagen.

På natten så tog vi en lång promenad på drygt 1 timme och vi pratade av oss!
Jätte skönt för oss båda, men jag är verkligen kass på att prata känslor. De måste jag verkligen bättra mig på detta år!

Men tack Emelie för att du finns för mig fast jag är sån dålig pratare men jag vet att du alltid finns där när jag behöver dig!! Älskar dig gumman!! <33

1 kommentar:

Emelie sa...

du är bara för gullig du vännen min. Ja jag finns alltid här för dig men vill du inte prata känslor så tänker jag inte tvinga dig. Jag snackar med dig om allt och du finns alltid där och lyssnar även fast du kanske inte fattar mina problem. Jag är så tacksam för att du finns. Du är mitt ljus i vardagen!!!! <3