Kategorier

tisdag 30 december 2008

1 dygn i Sundsvall


Har varit och firat lilla julafton i Sundsvall med Farmor, Farfar, Faster och "Farbror" :D
Hade jätte trevligt, gud va jag älskar allihopa dom!! De är så gästvänliga och för givmilda, för första gången så fick jag se Farfar nära till tårar när han fick se vad jag köpt till han och Farmor i julklapp. Han sa att de var för mycket och att jag inte ska köpa så dyra saker till dem, men då svarade jag " Det bästa ska ha det bästa". De är verkligen så och jag är ledsen att inte min mormor och morfar kan vara som dem. Mormor är så sur och elak, men jag älskar henne endå!
Som sagt hade en jätte roligt där uppe!
Massa snö har dom oxå, farfar sa att de hade 5dm.

Jag och min syster övernattade hos Faster och "farbror":) Fasters sambo är mer farbror en vad min "riktiga" någonsin kan vara.

Bilden jag laddar med i inlägget är på Farmor och Farfars julklapp:)

Nu ska jag sova!

Örebro och Bandy i morgon!!<3

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

nu är jag lite nyfiken på vad det är som är på bilden :O det ser ballt ut i alla fall :D <3